•  Офіційний форум ВО "Свобода"  •  Початок  •  Зареєструватись  •  Пошук  •  Вхід

Хочу працювати у Свободі - Київ

Автор Повідомлення
Анастасія Газє

ПовідомленняНаписане: 05 листопада 2007, 12:51 Переглянути профілі учасників     Відіслати листа     Відповісти цитуючи     Догори

Доброго дня!
Моє ім`я - Анастасія Газе. Я студентка 3 курсу кафедри політології
Київського Міжнародного Університету. Для початку своєї кар`єри за
спеціальністю хочу запропонувати свої послуги абсолютно безкоштовно для набуття практичного досвіду роботи а також стажу.
Дякую!

ПовідомленняНаписане: 05 листопада 2007, 13:50 Переглянути профілі учасників     Відіслати листаВідвідати сайт учасника     Відповісти цитуючи     Догори

Анастасія Газє написав:
Доброго дня!
Моє ім`я - Анастасія Газе. Я студентка 3 курсу кафедри політології
Київського Міжнародного Університету. Для початку своєї кар`єри за
спеціальністю хочу запропонувати свої послуги абсолютно безкоштовно для набуття практичного досвіду роботи а також стажу.
Дякую!

Шановна Анастасія,
по-перше, проінформуйте громаду кому належить вищезгаданий ВНЗ (КМУ):) Чи вірна така інформація, що цей ВНЗ існує для того,щоб файні гарачі хлопці з сонячної Вірменії мали змогу без айвий пролем приїздити в Київ начебто на навчання, отримувати золоті дипломи, ну і звичайно обзаводитись файними українськими дівчатами)) чи це все правда??? а якщо так, то якого дідька ви там навчаєтесь?

ПовідомленняНаписане: 05 листопада 2007, 21:03 Переглянути профілі учасників     Відіслати листа     Відповісти цитуючи     Догори

Шановний Пане, із Сімферопля!Доводжу до вашого відому про те що мене в КМУ привабило моє безпосереднє керівництво,декан факультету політології О.І.Гринів,і досить гарний склад викладачів.